Ayo dushi terra - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Elise Aalst - WaarBenJij.nu Ayo dushi terra - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Elise Aalst - WaarBenJij.nu

Ayo dushi terra

Blijf op de hoogte en volg Elise

13 Juli 2016 | Verenigde Staten, New York


Ik heb al een tijdje niks meer geschreven. Nu werd het toch eens tijd. Veel meer verslagen gaan er ook niet meer komen want het zit erop. Een jaar lesgeven, een eigen klas, eigen huis, eigen auto, nieuwe vrienden, mooie stranden, het zit er allemaal op. Over een paar daagjes vertrek ik naar New York en IJsland. Of ik er zijn in heb, daar kan ik nog geen uitspraak over doen. Het is zo dubbel. Ik kijk er naar uit om iedereen weer te zien. Weer lekker even Nederland. Maar ik ga ook iets geweldigs achterlaten. Ik heb hier alles wat ik me maar kan wensen, en toch ga ik dat achterlaten. Ik denk ook dat ik echte even moet wennen aan Nederland. Maar ik denk ook dat dat helemaal goed gaat komen.

Hier ga ik het nu afsluiten, op school heb ik dat al gedaan. De vakantie is begonnen. Met mijn vrienden ben ik ook aan het afsluiten. Ik heb al een verrassingsfeestje gehad en ben al verschillende keren naar het vliegveld gereden om mensen uit te zwaaien. De sleutels worden ingeleverd en ik sluit en geweldig jaar af! Ik zie jullie snel

  • 13 Juli 2016 - 12:30

    Sanne:

    Helaas Elise, wat is het jaar toch snel voorbij gegaan.
    Hoorde van Kristel wel dat je het echt goed naar je zin hebt gehad. Fijn om te horen!!
    Tot snel weer eens in Nederland.. kunnen we weer date!!
    Eerst natuurlijk nog even genieten van je welverdiende vakantie!! Goede reis!

  • 14 Juli 2016 - 16:25

    Gaudia:

    Ha meissie dat kan ik me voorstellen dat het dubbel is maar wat heb je in een jaar veel gedaan! Op school ,zelfstandig wonen, mensen ontmoet, culturen geproefd,en vooral je reisjes gedaan. Dit is een ervaring om nooit meer te vergeten. Wij kijken er naar uit dat je weer hier bent. Fijne vakantie in new york en IJsland en goeie reis. Liefs tante Gaudia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Actief sinds 13 Juli 2015
Verslag gelezen: 1361
Totaal aantal bezoekers 16189

Voorgaande reizen:

22 Juli 2015 - 22 Juli 2016

Aruba

Landen bezocht: