E ta normal - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Elise Aalst - WaarBenJij.nu E ta normal - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Elise Aalst - WaarBenJij.nu

E ta normal

Blijf op de hoogte en volg Elise

21 Maart 2016 | Aruba, Aruba

Zoals ik de vorige keer al had gezegd, heb ik afgelopen maand niks spannends gedaan. Het leven is normaal geworden. Werken, beachtennis, strandje, dansjes. Het is allemaal gewoon, zoals het leven in Nederland.
Gelukkig vermaak ik me nog prima op het eiland. En ik moet toegeven, het werken gaat steeds beter! Ik heb eindelijk een 'goede' relatie met de kinderen. Het is nog niet helemaal wat ik wil maar het gaat gelukkig al veel beter.

Ik heb al een idee wat ik volgend schooljaar wil doen. Alleen twijfel ik nog tussen twee dingen. Wat het precies gaat worden laat ik tegen die tijd wel weten. Ik weet alleen dat ik nog niet wil gaan werken.
Wat ik wel zeker weet is dat ik 28 juli weer terug in Nederland ben. Ik ga dan via New York naar IJsland en door naar Nederland. Dat wordt nog even flink genieten dus.

Nu druk bezig met de ouder gesprekken. Gelukkig zijn de resultaten al wat beter. Toch blijft het spannend om ouder gesprekken te voeren. Wat helemaal spannend is, is dat ik straks naar het vliegveld mag om laura, Stefan, suus en ruud op te halen. Daar heb ik veel zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Actief sinds 13 Juli 2015
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 16160

Voorgaande reizen:

22 Juli 2015 - 22 Juli 2016

Aruba

Landen bezocht: