fiësta - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Elise Aalst - WaarBenJij.nu fiësta - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Elise Aalst - WaarBenJij.nu

fiësta

Blijf op de hoogte en volg Elise

29 April 2016 | Aruba, Aruba

Na geweldige dagen met ons thuis en een afscheid wat altijd vervelend is, mocht ik weer verder in Aruba. De laatste periode op school is aangebroken en dus ook de laatste periode om te genieten. En nu ik aan het aftellen ben, vraag ik me wel eens af waarom ik naar huis ga. Het leven is hier hartstikke goed. Korte dagen werken (wel dubbel zo intensief), altijd lekker weer, leuke reisjes en veel leuke dingen ondernemen. Klinkt als muziek in de oren en dat is het ook. Toch blijf ik bij mijn beslissing om naar huis te gaan, want daar heb ik ook goed over nagedacht. Ik heb me ook al ingeschreven voor een master. Meerdere eigenlijk omdat ik echt nog niks zeker weet. Wat ik wel weet, is dat ik ook in Nederland volop kan genieten en verschillende dingen kan ondernemen. Dat ben ik ook zeker van plan (als ik niet te druk ben met de studie).

Wat ik ook zeker weet is dat mijn vrienden op me wachten als ik thuis ben. Mijn familie had kaartjes van vriendinnen meegenomen. Tot aan mijn verjaardag elke dag een kaartje met aan het einde een kado. Geweldig! Op mijn verjaardag heb ik veel berichtjes gekregen. En zelfs nu krijg ik nog post (duurt hier hier allemaal wat lang). Ik heb me echt jarig gevoeld en ik heb het ook goed gevierd.

Wat hier ook gevierd wordt maar niet groots is Koningsdag. Omdat veel scholen vrij hebben deze week en we ook in Aruba een koningsontbijt krijgen, hadden wij vrijdag 22 april de koningsspelen. Met een heerlijk ontbijtpakket van de jumbo. Koningsspelen staat in het teken van sporten. Nu valt dat in Aruba niet mee omdat je niet de hele dag in de volle zon kan sporten. Het was een afwisseling tussen sporten en binnen spelletjes spelen. Maar laat het nu zo zijn dat ik net met de klas binnen was om spelletjes te spelen en er gewoon drie platen uit het dak naar beneden komen. Het zijn van die plastic platen, die nog maar aan een kant vast hingen. Dus orde houden check, want de dag ging nog gewoon verder.

En wat ik nu mag vieren is vakantie. Over een paar uurtjes is het meivakantie en dat ga ik vieren in Colombia! Samen met twee vriendinnetjes gaan we daar backpacken. Ik ben reuze benieuwd want ik heb veel goede verhalen gehoord.

Na de vakantie komt er en nieuw verslag met mijn avonturen van Colombia en een nieuwe uitdaging. Dat is voor dan.

Geniet allemaal van de leuke dingen en ik hoop voor jullie dat het weer snel beter wordt. Dikke kus uit Aruba

  • 02 Mei 2016 - 19:58

    Gaudia:

    hoi Elise, fijne vakantie en op naar het laatste deel van het schooljaar. Geniet ervan, leuk verslag leest altijd gezellig. groetjes t Gaudia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Actief sinds 13 Juli 2015
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 16183

Voorgaande reizen:

22 Juli 2015 - 22 Juli 2016

Aruba

Landen bezocht: